2012. január 27., péntek

5.

Sziasztok :)

Ma valahogy sehogy sem akartam kikelni az ágyból. 4.45-kor csörgött az óra. Csukott szemmel kinyomtam, csukott szemmel kikeltem az ágyból és elmentem a fürdőbe. Csukott szemmel mentem a konyhába kinyitni a hűtőt, csukott szemmel vettem ki a gyümölcslevet. Igen ám még ha azt vettem volna, akkor nem kellett volna kinyitnom a szemem :( összecseréltem a joghurttal bleeee :( mindegy, úgy is akkor már pont ideje volt felébredni :D A munka gyors volt. Főztem jó kis ebédet :) Csirkemellet sütöttem, salival (saláta öntet nélkül, csak kopaszon) megmaradt még egy nagy szelet mellehusi, meg a saláta fele is, szóval holnap is tudok belőle enni nyammm..:) Tele hassal úgy gondoltam alszok egy kellemeset mielőtt bármihez is hozzákezdenék :D
Fél 2 körül mentem el a konditerembe. 40 percet azaz 6.9 km futottam ( még egyszer köszönöm Drágaságom a futócipőt, egy álom :) <3 ) 30 percet combra, popsira, és hátra edzettem :) hazajöttem nyögni, hogy mennyire elfáradtam :D aztán mikor abbahagytam nekiálltam megcsinálni a napi 20 perc RR hasazást :) ( ugye az új DVD-hez kell step lépcső, na hát én úgy gondoltam nem veszek, és "rendeltem" egyet az én kis ügyes asztalos mesteremtől :) olyan kis cuki lett. Először kicsit kicsinek éreztem, de már nagyon megszoktam :) )  nagyon büszke vagyok, ma sok mindenhez volt energiám :)
Ma megjött a sygesikringskort-om azaz a betegbiztosítási kártyám :) annyira örülök neki. Ez kb. az egyetlen fontos irat itt Dániában, és most már nekem is vaaan :)


Szép estét nektek! Puszik

6 megjegyzés:

  1. dejó olvasni, hogy ilyen fitt vagy, így tovább! :) jajj és most látom, hogy az van odaírva a visszaszámolóra, hogy jeg savner dig.. édes:) kun 23 dage tilbage!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. igyekszem ügyeskedni :)
      már "csak" 23...jaj :)

      Törlés
  2. fúha, te aztán nem szórakozol, tényleg belevetetted magad a mozgásba! :D két hét múlva rám is ez vár, úgy érzem elkezdhetem felkötni a gatyamadzagot :DDDD

    VálaszTörlés
  3. de nagyon irigylem a kitartásod és az erőd kicsilány... Oo

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. biztos vagyok benne, hogy te is ügyes vagy, csak nem osztod meg velünk :) pussz

      Törlés