2011. december 14., szerda

Halihó lánykák!

A mai nap iszonyú hosszú volt. Tegnap szólt a főnök, hogy ma reggel 6-ra menjek az irodába, ami azt jelenti, hogy új helyet kapok. Nagyon boldog voltam, azt hittem békén hagynak erre a hétre, de tévedtem. Ugye ha valaki nem ismeri a környéket, vagy fogalma sincs hol van a hely, akkor elviszik kocsival. Hát ez nálam valahogy mostanában nem sikerül. Kezembe nyomták a borítékot a kulccsal és a címmel, és legyen szép napom... egyből hívtam Zsoltit persze, aki majdnem minden utcát tud, hogy hol van, és hogy kellene oda eljutni. Szegényt kiakasztottam kora reggel 6- fél 7 között. Bicikliztem ő meg navigált telefonon keresztül. Tudni kell, hogy én ilyenkor bepánikolok, hogy úristen eltévedek, vagy valami. Persze gyorsan meglett végül...Egy jobcentert kaptam 7 órás munkával. Olyan jó, hogy közöltem ezekkel a szerencsétlenekkel, hogy nekem nyelviskola van, és nem tudok 4-5 óránál többet dolgozni délelőtt...a falnak beszélek. A suliban pedig most lenne az utolsó hét, holnap lesz valami nagy karácsonyi összeröffenés, meg kajálás, meg stb stb... én meg dolgozhatok...:(
Anya küldött nekem gyógyszereket otthonról, mert már nagyon régóta beteg vagyok, meg köhögök, és már féltünk, hogy tüdőgyulladásom van (most jön az, hogy miért nem mentem el orvoshoz? :) azért mert nincs tartózkodási engedélyem, nincs egészségbiztosítási kártyám, és így orvosom sincs, a gatyámat meg nincs kedvem odafizetni azért, hogy rám nézzenek) Furcsáltuk anyuval, hogy mi az, hogy nem jött még meg, mikor szuperextra elsőbbségivel adta fel....hát ma itt volt a csomag, szanaszét szaggatva....valószínű ezért késett...Valaki pályázott a gyógyszereimre :D De nem hiányzik semmi, szóval valószínű nem kellett neki.
Körömlakkokat nézegetek most. Szeretnék valami ünnepit, valami csillogósat...








ez nem tartozik az ünnepiek közé, ez csak tetszik :)



Ezeket néztem ki :) Melyik legyen?

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése