2011. december 12., hétfő

Romantika

Eredetileg tegnapra terveztük, de ma jutottunk el vacsorázni egy közeli étterembe :) Annyira tele ettem magam, hogy még most sem tudok mozogni...:D
Beléptünk a bűvös utolsó hétbe, hjuujj :) mindjárt repülünk a karácsonyi ajándékomba - Amszterdamba :)


lehet hogy ez csak nekem új, de szerintem nagyon jó ötlet. A menü alján ott vannak a kis gombok, hogy épp mire van szükséged :) ( Zsoltinak mondtam, hogy csak én nyomhatom meg mikor fizetünk ( :D ), és kb. le sem vettem az ujjam a gombról és már jött is nagy mosollyal a néni :D)

Ezt kaptam nemrég :) Zsolti ilyen fával dolgozott az iskolában. Volt egy csomó benne, kipiszkálta, és láám egy szivecske lett a helyén ( persze valakinek ez csak egy nagy lyuk :D, de nekünk nem az! :P ) 

A 2 koronás gyertyatartó :)

Kitartááás mindenkinek :) Pusszancs

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése