2012. március 8., csütörtök

Ctrl+c Ctrl+v

A napokban semmi optimisztikusat nem tudtam volna írni nektek, ezért inkább nem írtam semmit...de titeket jó volt olvasni (:
Megvan a repjegy haza...most kivételesen Malmőből megyünk mert megfizethetetlenek a Koppenhágából BP-re tartó járatok...Plusz herce-hurca ez is, mert Malmőbe is át kell jutni, és onnan a reptérre is ki kell buszozni amihez aztán végképp nincs kedvem, mert így is utálom az egész repülési mizériát...Zsolti áprilisban befejezi a sulijának a tanulmányi részét, ezután kezd egy műhelyben dolgozni, szóval valószínű nem tudunk majd hazamenni olyan sűrűn, mint eddig...szóval még ez előtt megejtünk egy hosszabb otthonlétet.
A suliban a héten kezdtem új osztályt, két új tanárral...ma nem is mentem suliba annyira szeretem az új osztályom (: nah jó, azért annyira nem vészesek, de igazából nem fogok hiányt szenvedni semmiben, ha itthon maradok egy napot, ahogy azokat az embereket elhallgattam...:D
Takarítottam inkább, kicsit rendbe szedtem magam is...Lenyomtam az alakreform DVD 90 percét, de Zsolti mikor hazajött, akkor gyúrni is szeretett volna menni...hát én nem vagyok semmi közös programnak az elrontója ( elég keveset vagyunk együtt ) ezért elmentem vele, bár hulla voltam a Rékázástól..de lenyomtunk még egy órát ott is :D Már csicsog a lában a sportkrémtől, hogy holnap azért fel is tudjak kelni...:D
Holnap leszek utoljára azon a helyen ahol 2 hete dolgozom...nem bánom, mert naponta 1 órát biciklizek csak oda és vissza...ma még ezt megszépítette egy kiadós eső, és szembe szél is, ami az emelkedőn kifejezetten kellemes :D


Puszi nektek (:

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése