2012. március 17., szombat

első szobafestés

Iszonyú kemény hetünk volt, de persze kitaláltuk, hogy nekünk szombaton is dolgozni kell..mert miért is ne :D Nekiálltunk kifesteni az új lakás szobáját. Eredetileg a fal feléig narancssárgásrózsaszínes csúnya színű volt, ami nagyon nem mi vagyunk...a beépített szekrény világos szürke, szóval a fal is szürke színt kapott, a mennyezet maradt fehéren. Persze nagyon unalmasnak hangzik a szürke fal, de vannak hatalmas posztereink, amik színesek, és istenien fognak mutatni bekeretezve a falon...(: Én azt hittem a festés milyen pofon egyszerű dolog...de persze nem lehet csak kenni neki, először minden kis szart le kellett ragasztani, fúúú nagyon elegem volt már belőle...:D Majdnem kész lettünk ma, egy két helyen kell még egy soron lekenni, csak ma már besötétedett, és mivel még lámpáink sincsenek odaát, ezért holnapra halasztottuk a premiert :D De nagyon büszke vagyok, mert szép lett/lesz(: Iszonyúan fájnak a kezeim, meg a nyakam..de azért a nap fénypontja még egy 90 perces RR lesz (: 

 A munka hőse :D még nagyon az elején...én iszonyatosan félek a létrán, szóval én csak az alján nyomtam :D
 A necces részeket ezzel a drágasággal csináltuk (: 
 totál türkiznek néz ki, pedig nem az :D
A lesznyuszi birodalma már nagyon várja, hogy belakják (:
( A háttérben látszik a régi szín, ami szintén nem narancssárga igazából :D )

Pusziik

1 megjegyzés:

  1. szia. naaaa tök ügyik vagytok... én tuti nem mertem volna hozzáfogni festeni :) Kivi leszek a végeredményre... :) Bár nálam az élénk színek dominálnak egy fal színénél... Cuki a lesznyuszi vanpalotája :) Pusszancs

    VálaszTörlés