2012. március 3., szombat

Tegnap csiripelték a madarak, hogy valaki szóvá tette, hogy kiszúrom a szemeteket egy képpel :D Hát jó akkor írok kicsit :P
Csütörtökön a hatalmas tavaszi időnek hála kint futottam a szembe lévő parkban, futás után még guggoltam, kitöréseket csináltam, és fekvőtámaszt is egy padnak dőlve..Ez mind szép és jó, de a másnapi izomláz nem maradt el...sőt..ennél sokkal többet is szoktam futni futógépen, és Rékával is 10x ennyit guggolunk, de azok után persze nincs izomlázam...nahm mindegy igazából kimozogtam magamból mostanra. Pénteken átvettük az új lakás kulcsát, szóval hivatalosan már a miénk (: Elmentünk egy hatalmasat sétálni, bementünk vagy 100 boltba útközben :D Vettünk egy design nyuszi alakú gyertyatartót az új lakás első díszeként. (: Zs isteni lecsót főzött nekem, amiből még szombaton is vígan degeszre ehettem magam :D Este együtt Rékáztunk, ami nagyon vicces volt...(: Szombaton hatalmas takarítást rendeztünk, mert úgy volt, hogy  a tulaj jön egy új bérlőnek megmutatni a lakást...hát persze nem jött..szóval úgymond "hiába" csináltuk, mert ha jövő héten jön újra meg kell. Elvittünk egy bőröndnyi cuccot az új lakásba, hogy fogyjon a limlom itthon (: 
A mai nap nem tudom még hogy alakul. Zs még alszik, én meg persze hétvégén is fél8-8 körül kikelek... :/


1 megjegyzés:

  1. hát ez sem az igazi, de jobb már mint egy kép :) tök jó, hogy megkaptátok az új lakást :) legyetek jók, pussziiii :)
    ui. én voltam az a madár :)

    VálaszTörlés