2011. november 18., péntek

Boldogság

Jaj olyan sok jó dolog történt, hogy nem is tudom mivel kezdjem. :)

Először is, ma megint más helyen dolgoztam, ugyan is én olyan "beugró" ember vagyok, szóval ha valaki beteg, vagy szabadságon van én megyek helyette dolgozni. De megjegyzem február óta dolgozom és maximum 5 nap volt mikor nem volt munka. Ma egy iskolát kellett takarítani másik 4 emberrel...Reggel nagyon nem volt kedvem felkelni, korán volt, és nagyon hideg, és tudtam, hogy legalább fél órás bicikli túra lesz ez reggel fél 6 kor..mindegy nagy nehezen odaértem. A munka tudomásom szerint 6-kor kezdődik..én negyed 7-kor felhívtam a főnököt, hogy mégis mi lesz, mert egy az hogy megfagyok, kettő hogy senki nem akar ideérni időben, hogy beengedjen. Rá kb. 10 percre jött egy srác. Megmutatta nekem mit kell csinálni (elég sunyi volt, szerintem amit neki kellett volna azt is én csináltam ) ezek az emberek nem szívbajosak..én eddig elég komolyan vettem a munkát, nem ültem le enni, meg pihenni, csak ha kész voltam..de ezek! 10 perc munka, 30 perc szünet, kávé, facebook, nagy csacsogás..és elég szép fizetést is kapnak ezért a mókázásért :) de mindegy ezért jó ez a munka :D Lassan nekem is lazítanom kellene úgy érzem.

Csak fél 10-ig kellett ott lennem..aztán haza. Hazafelé már sokkal jobban esett biciklizni, szépen lassan mentem, nézelődtem..Itthon várt anyumtól egy e-mail, mint mindig persze :D Elég aranyos már lassan 2 hete csak a karácsonyról ír, és kérdez. Ki mit szeretne, ki mikor hol lesz..stb. stb. vár már nagyon haza :)


Szokásos barátok közt után Zsolti is hívott. Nem olyan régen felhívták egy asztalos műhelyből, hogy szeretnék behívni elbeszélgetésre. (Annyit kell erről tudni, hogy augusztusban kezdte a sulit, ami 3,5 éves. fél év suli 3 év gyakorlat, és gőzerővel gyakorlati helyet keres, amit mellesleg nagyon nehéz találni.) Ma suli után ment is, és azt mondták kell nekik. Szóval most nagyon boldog vagyok :) és gondolom ő is :)

Tegnap kaptunk egy lakás ajánlatot is, aminek én személy szerint nagyon örültem, annak ellenére, hogy imádok itt lakni. De sajnos ezt a lakást csak egy évre bérelhettük ki. Szóval mi is feliratkoztunk ilyen ingatlanosokhoz. Ez a lakás amit küldtek nagyon jóó helyen van, olcsó, új építésű,több évig ott lehetnénk éééééés a legjobb (!) lehet háziállat. :) Ami ebben a lakásban nem..pedig nagyon szeretnénk valami kis szőrmókot, legyen az nyuszi, kutyus..bármi :)

Ezek után kaptam egy sms-t a főnökömtől, hogy hétfőtől egy oviban leszek, és 2(!) hétig..:) Nagyon örülök neki, mert már utálom, hogy minden nap máshova kell mennem..Ez is nagyon messze van :/ De mindegy..:)
Ennyi lenne akkor a boldogságom, és most nagyon várom, hogy Zsolti hívjon az ingatlanosoktól, hogy mit mondtak :)

Látom mindenki odáig van a baglyokért :) Nekem is van ám:



Élvezzétek a hétvégét! Pusszantás 
hjaj nem szabadna csokit ennem de..♥





Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése