2011. november 24., csütörtök

Skipped the school

Nyelviskola előtt volt még egy 35-40 percem. Elindítottam egy family guyt. Már az első 5 percben éreztem, hogy csukódnak a szemeim. Be is állítottam a telefonomat ébresztőre. A fenét! Csak álmodtam, hogy beállítottam...így a 35-40 percből 3 óra alvás lett -.-  jajjj...Nekem nem tesz jót ha napközben alszok, sokkal semmitérőbbnek érzem a napom. Kedvetlen és fáradt is leszek.. mikor kijöttem ide, és elkezdtem dolgozni, hajnalba kelni, ahogy hazaértem a munkából belebújtam az ágyba és aludtam...de egy ideje már nem volt ilyen. Remélem nem is lesz, mert most így ennek a napnak is lőttek..

Most ezt szeretném :) Imádom a hátát..♥
persze, hogy hova venném fel, az már mellékes :D
Szilveszterre tökéletes lenne a masnis fekete cipőcsodával :)



Most pedig összekapom magam, meg a lakást is :) puszi

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése