2011. november 21., hétfő

Tipikus hétfő...

Hát a tegnap esti futástól mára sokkal nagyobb izomlázzal ébredtem, konkrétan alig bírtam kimászni az ágyból. Körülbelül 3 percet kellett csak bicikliznem a buszmegállóig, de óráknak tűnt..a buszozás életmentő volt. Kicsit hamarabb értem oda, mint 6 óra, ezért még sétálgattam. Szörnyen visszataszító az a hely...minden egyforma, mintha Ctrl+C Ctrl+V -vel csinálták volna az utcákat, házakat. Természetesen a főnököm, akinek az a dolga, ha egy ember új helyre megy takarítani odamegy és megmutatja neki a helyet, hát ez nem sikerült..így nem volt kulcsom, a helyet egyáltalán nem ismertem szóval el voltam veszve. Egy óvónő engedett be végül, kb. 5 percet foglalkozott velem...:/ na mindegy, aztán egész munkaidő alatt a nyakára jártam, hogy nyissa ki nekem az ajtókat...biztos nagyon örült nekem. Olyan 9 körül megelégeltem ezt a szenvedést és felhívtam a "nagy" főnököt, hogy ez mégis micsoda, és hogy így nem lehet dolgozni...a válasz az volt, hogy MAJD TALÁN HOLNAP megmutatják nekem a helyet...köszönöm szépen. Fél 10-kor le is léptem, 10 helyett..
Itthon végre kipróbáltam a Body Shop-os mennyei kókusz illatú tusfürdőm, bőrradírom, és testvajamat. Hááát nem csalódtam :) Kókusz illatba burkolózva mentem nyelviskolába, ami már annyira nem dobott fel. Ti próbáltátok már? Melyik a legjobb?..hjaj én mindegyiket ki akarom próbálni :)




Most pedig jöjjön a jól megérdemelt pihi!

Nincsenek megjegyzések:

Megjegyzés küldése