2011. december 22., csütörtök

Amszterdam beszámoló

Sziasztok drágaságok!

Most értem végig a posztok olvasásával:) Hiányoztatok ááám :) Írok nektek egy kis beszámolót (mivel rossz a kártyaolvasóm, és Zsolti gépe is, ezért képeket csak holnap tudok hozni, de akkor nagyon-nagyon sokat)

1. nap: Az odaút zökkenőmentesen ment, először úgy volt, hogy transzfert hívunk, de utána rájöttünk, hogy mi eltalálunk a hotelig tömegközlekedéssel is. 7 perc vonat, és 15 perc villamos után majdnem a hotel előtt szálltunk le. Bejelentkezésnél kezdődtek a gondok (túl szép is lett volna, ha elsőre minden sikerül). Nem találták a foglalásunkat, és nem is volt szabad szobájuk. Zs felhívta azt a céget ahol intéztük a foglalást, akik persze tudtak rólunk, csak a hotellel nem konzultáltak... a recepciós nagyon rendes volt, és végül adott nekünk egy 4  ágyas szobát :D szervízágyaink is voltak ;) Mivel este volt már csak egy rövid sétát tettünk.

2. nap: Másnap reggeli után egyből elindultunk felfedezni a dolgokat. Van Gogh múzeummal kezdtük, utána a városban sétálgattunk, olyan szépen csillogott-villogott minden. A házak gyönyörűek voltak és azok a kis csatornák :) meseszép. A Heineken gyárat sem hagyhattuk ki :) Érdekes volt, de én kicsit többet vártam. Egy olasz étteremben vacsiztunk carbonara spagettit, utána hulla fáradtan estünk az ágyikóba :)

3. nap: Gyönyörű idő volt ezért elmentünk hajókirándulásra. 1-1,5 óra alatt bejártuk a bejárhatót. Dániában is voltunk már ilyenen, de ez ezerszer látványosabb volt. Utána shoping túrára indultunk, vettünk is sok apróságot :) (ezt majd képen) Este, mikor már nagyon kivoltunk beültünk megint az olasz étterembe, ami előző nap nagyon bevált :) visszamentünk a hotelbe pihenni kicsit, és utána beültünk egy kellemes kis kocsmába ahol élő jazz szólt. Söröztünk élveztük a zenét, és éjfél körül mentünk vissza a szállásra. ( Amszterdamban sehol sem lehet dohányozni, mármint ilyen beülős helyeken. Én még soha nem voltam úgy kocsmában, hogy nem volt körülöttem füstfelhő. Szuper dolog szerintem.)

4. nap: Kinéztünk a neten egy táska és pénztárca múzeumot. Előtte viszont cipőt vadásztunk nekem amiből az lett, hogy kb. délután valamikor oda is értünk a múzeumba. :) Elbámészkodtuk az időt rendesen. Vettünk is egy Obey sapit és egy fekete kis cipőt nekem, egy O'neill sapit és egy Carhartt pulcsit Zsoltinak..meg még több apróságot :) A táska múzeum nagyoooon jó volt, Ti biztos imádtátok volna :) (sajnos fényképezni nem lehetett :( ) Úgy gondoltuk kell egy kis laza vacsi, szóval vettünk gyümölcssalátát, de olyan rossz volt, hogy nem lehetett megenni. Korán lefeküdtünk, mert másnap mentünk haza.

Hazaút: Semmi probléma nem volt a repülőig. Késett a gépünk, és mivel átszállással mentünk volna, ezért a foglalásunkat törölték...vagy átrakták, vagy nem tudom. A lényeg az volt, hogy jól jöttünk ki a dologból, mert ment olyan gép ami egyenesen Amszterdamból Budapestre ment, becsekkoltunk oda. (Ez szuperebb gép is volt, és át sem kellett szállni, és ugyan akkor értünk Budapestre, szerencsénk volt :) ) 2 óra repkedés után vééégre leszálltunk. Mikor leszálltam a gépről nem hittem el, hogy itt ilyen iszonyú idő van...Koppenhágában és Amszterdamban is +8 ° volt/van...itt meg HÓ, meg MÍNUSZOK ááááá :( megfagyok, de itthon vagyok :)

Ennyi lenne Amszterdam...:)

Ma anyuval elmentünk Szegedre utolsó ajándékvadászatra :) Persze magamnak is vettem minden félét, holnap megmutatom ezeket is :)

Pusszantááás

1. Nagyon jó volt olvasni, pont ma mesélt az egyik barátnőm is az amszterdami útjáról, és úúú... eddig is menni akartam, de most már még jobban. :DDD

2. na a beszámoló után elepedek a képekért. (:

3. irigykedek:P:D
    izgatottan várom a képeket:)