2012. február 3., péntek

13.

Ma már 6-kor végeztem a munkahelyen, 7-re a konditeremben voltam :D :D (neem nem bolondultam meg). 40 percet futottam, és még 20 percet hátaztam és comboztam. Hazajöttem fürdeni, utána mentem leadni a fizetési papírjaim, bevásároltam és nekiálltam az ebédnek. Lazacot sütöttem paradicsomos rukkola salátával..jaaaaj nagyon finom volt :) Ledőltem, hogy megnézzek egy Dr. Houset, de egyszer csak arra ébredek, hogy a skypon valaki hív :) Jó Zsoltira felébredni :) Beszéltünk kicsit, aztán újra megnéztem azt a részt amit elaludtam :D Nagyon nagy energiámat le kellett vezetni valahogy, szóval nyomtam még 40 perc RR-t is ma :D "inkább többet, mint kevesebbet". Ezután átadom magam a hétvégének :)


Csajok!! Ki hogy áll? Lelkesek vagytok még? :) Remélem ;)
Egy kis biztatás ;)

És egy kérdés! Látom mindenki nagyon profi a gif készítésbe :) Avassatok be engem is mivel hogyan csináljátok, mert úúúgy tetszenek! :)

puuusziik

7 megjegyzés:

  1. wáóóó milyen ügyi vagy ilyen korán már edzeni!!! :) gratula :) a rukkola salátát és a lazacot imádoooom, most de ennék hmmm :) a gifet pedig photoscape-pel nagyon könnyű megcsinálni.ez egy képszerkesztő és a menüjében van olyan h gif késtítés, aztán odadobod a képeket a vágólapra, beállíthatod h milyen gyorsan váltakozzanak a képek és mentés. kész is: )

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. jaj köszönöööm :) le is töltöm akkor ;)

      Törlés
    2. één is pont ezt szerettem volna javasolni... (:
      amúgy meg: WOW. itt kisebb a lelkesedés a megfázás miatt, de holnap kutyaovi, meg kori.. elég mozgás lesz:D

      Törlés
  2. én a photoscape nevű programmal csináltam. Ott van egy olyan menüpont ahol lehet és ha kész zsannu jóvoltából tudom, hogy fel kell tölteni a kepfeltoltes.hu-ra és ott kiad linkeket, ha az utolsót másolod be URL-ként amikor képet raksz fel akkor működnie kell :)

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. én nem töltöttem fel sehova...csak elmentettem gifként és amikor feltöltöd akkor rá kell kattintani és "eredeti méretre" tenni akkor fog működni :) így szerintem egyszerűbb :)

      Törlés
  3. A lelkesedésem nem lett kisebb, barátnőkkel csináljuk, zumba, normális étkezés, úszás, edzés nagy vonalakban ! :) Éljen a saláta! További sok sikert. :)

    VálaszTörlés