2012. február 15., szerda

Készülődés

Reggel gyorsan frissen kitakarítottam a lakást, hogy szép rend várjon vasárnap haza (: Felhúztam az ágyneműKET bizonyááám már Zsoltiét is (: mert mikor visszajövök már csak egyet alszok itt egyedül és jön is haza (: jaj nagyooon nagyon várom már <3 Utána természetesen tornáztam, de akkor csak 40 percet, mert Zsolti írt nekem, hogy nincs valami jól és épp hazafelé tart a munkahelyről...szóval jól megültem a lábsúlyokkal a lábamon a gépem előtt és vele beszélgettem (: Azon a helyen ahol este dolgoztam a héten téli szünet van, de megkértek, hogy menjek el postaládát üríteni, meg virágokat locsolni...Mikor ott voltam eszembe jutott, hogy hoppáá..nekem így is úgy is ki kell takarítanom a helyet vasárnap, hogy hétfő reggelre kész legyen....de persze nem fogok kétszer menni :P szóval kitakarítottam ma, hogy mikor vasárnap hazaérek ne ezen kelljen idegeskedni, hogy jaj még dolgozni kell. Most még lenyomtam 20 perc tornát...a hűtőben már csak egy kis tej maradt, meg van még 3 narancs itthon, a felesleges áramforrások kikapcsolva, bőrönd lábsúlyokkal és Rékával bepakolva :D (nyomom ezerrel otthon is majd)

Remélem az idő is kegyes lesz hozzám és nem lesz baj a gép indulással, meg a hazajutással sem!


Legközelebb már Magyarországról írok (:  pusziiiik


1 megjegyzés:

  1. legközelebb magyarországról , mi? áájjjájjj úgyérzem ez nem jött össze :)

    VálaszTörlés