2012. február 19., vasárnap

Hosszú hétvége otthon

Hát otthonról nem sikerült írnom, de most próbálom visszaidézni mi is történt ezalatt a 4 nap alatt :)


Csütörtökön Zsolti apuja és anya jött értem Ferihegyre, útközben megálltunk enni egy jó kis babgulyást (el vagyok szokva nagyon a magyar agyonfűszerezéstől, hát kb. literszámra lehetett volna arra a levesre inni annyira sós volt) Mamihoz vezetett az első utunk. Az én drága mamikám csinált nekem madártejet (a kedvenceeeem) és olyan figyelmes volt, hogy édesítőszerrel, egy csepp liszt hozzáadása nélkül készítette el az ő fogyózó kis unokájának :) Névnapom alkalmából pedig utólag is felköszöntött. Kaptam tőle egy ZSÁK (szó szerint, egy hatalmas szatyrot képzeljetek el :D) bio dolgokat. Minden féle mag a joghurtba, kakaó, kókusz chips, műzli szeletek..amit csak egy bioboltba lát az ember kb :) nagyooon örültem neki. :) kaptam mellé egy türkizből készült medált is, ami egy angyalka :) Este volt már mire hazakeveredtünk. Nyomtam gyors 40 perc tornát, és aludtam is :)
Péntek délelőtt bementem anyuval a kórházba (ott dolgozik :)) még ő ünnepelte az új röntgen osztály átadását én beültem a barátjához a gipszelőbe (ő meg ott dolgozik) végignéztem kb. 15 gipsz felrakását :D nagyon élveztem amúgy. Utána jöttünk is haza, mert du. jött tesóm és Niki is :) Este 3-an nyomtuk a tornát, ami egy vicc volt :D de legalább nem hanyagoltuk el :)
Szombaton reggel, tesómék vittek a tetováló szalonba anya kíséretében, ahol vééégre elkészült a szépséges frézia kavalkád :) nagyon boldog voltam, mert most nagyon jól viseltem, nem is fájt :) ééés majdnem egy hónap után a szombat esti tornát ki kellett hagynom, mert a hátam miatt kb. mozogni is nehéz volt :(
Ma pedig Zsolti szülei vittek fel Ferihegyre reggel...szerencsére minden jól ment :) jó itt lenni...már tornáztam is egyet :) eleinte a hátam kicsit érzékeny volt, de aztán igazából belejött :D
Holnap jön Zsoltiiiii <3

Szerk. : Majdnem elfelejtettem :) Nikitől és Tesómtól névnapomra kaptam egy nagyoooon szép türkiz kardigánt <3 és anyuéktól pedig argán olajat a hajamraaa <3 mindennek nagyon örültem :) Nem gondoltam, hogy akármit is kapok :)




Pusziiik

4 megjegyzés:

  1. Gyönyörű a tetoválásod, bár nem örültem neki, hogy ezt meglépted. A végeredmény viszont tökéletes. Mese szép.Imádom én is a tetkókat....:)
    Jó volt itthon tudni téged egy kicsit! remélem gyorsan elmegy ez az utolsó magányos nap!
    Szeretünk Dóri!!!!!

    VálaszTörlés
    Válaszok
    1. Jaj anya, neked is van :P és ha imádod őket, akkor rajtam is imádd :D

      Törlés
  2. (: csodaszépséges.
    és annyira imádom, hogy minden szál jelent valakit. *.*
    és ha legközelebb hazajössz.... tudod. (: öleléspusziiiik

    VálaszTörlés