2012. február 1., szerda

Nyereményjáték part 1

Halihóóó :)

Úgy döntöttem, hogy ez nem olyan nyereményjáték lesz, mint minden blogon. Általában, hogy részt vehess egy-egy játékban követni kell az oldalt, vagy épp megosztani a játékot. Hát nálam más lesz :D
Sokan írtatok a szalagavatótokról, innen jött az ötlet hogy:
Kaptok két videót. Mind a kettőn a mi szépséges szalagavatós táncainkat láthatjátok majd.(a minőség elég rossz tudom)
A nyereményjáték csak azoknak indul aki a két videó közül bármelyiken megismer engem vagy Zsoltit :)

Egy kis segítség:
- Az osztályunkban csak 5 lány volt, ezért engem érdemes az osztálytáncos videón lesni! :)
- Zsolti drága még szép hosszú raszta hajjal rendelkezett ekkor :) Egy a bibi, hogy három raszta is volt az osztályunkban, ezért őt a keringős videón nézzétek majd! :)

Az osztálytánc:


és a keringő:
(nem tudom miért, de nem találja itt, hogy beilleszthessem)

A megfejtéseteket küldjétek el nekem a zsepiii@hotmail.com e-mail címre(mindenképp írjatok nevet az email mellé:)) vasárnapig, ugyanis akkor rakom fel a második részt, a nyereményt és azt is hogy ki az aki részt vehet a játék második fordulójában :)

Remélem nem bánjátok, hogy megcsavartam ezt a kis játékot :)
Hajráááá! :))

10 megjegyzés:

  1. és azt kell megírni, h hány percnél hol lehet titeket látni?

    VálaszTörlés
  2. pl :) vagy, mikor elől van az lány én melyik vagyok :) ilyesmi

    VálaszTörlés
  3. húúú ez nagyon izgi és ötletes:):)
    pénteken leszek gyors neten, akkor neki ülök a videóknak és keresgélek:P:P

    VálaszTörlés
  4. vááááá.. kincskereső helyett dóri keresőőő.... :D (: furfangos!

    VálaszTörlés
  5. Ezt a megjegyzést eltávolította a szerző.

    VálaszTörlés